Sidevisninger i alt

onsdag den 10. august 2016

Pooltime og cykeltur

Mandag d. 8. august 2016

Så blev det mandag, og Kim havde lyst til at prøve kræfter med en lang cykeltur på omkring 80 km.
Dér havde jeg ikke nogen idé om at byde ind med selskab :-) Jeg var helt klart til pooltime.

Morgenmaden blev indtaget, Kim gjorde sig cykelklar og jeg pakkede tasken med bog og drikke til poolen.

10.30 blev Kim sendt afsted og jeg låste mig ind til poolen, som jeg havde helt for mig selv til at starte med.


Jeg kunne følge Kim på telefonen, så jeg havde styr på hvor han var og at alt så ok ud. Det var trods alt igen over 30 grader, så man jeg jo ikke spille idiot på cyklen.

Solen bagte ubamhjerteligt ned fra en skyfri himmel og man blev virkelig bagt igennem. Med temmelig hævne mellemrum måtte jeg lige glide ned i poolen og køle mig ned.
Jeg nød stilhed, bog og god musik og facetime med både Bethina og Sabina :-)


Jeg fulgte Kim og kunne se han var godt oppe i bjergene, og tænkte; bare han ikke smelter eller går sukker kold ( det må da være sukker varm hernede ).

Da Kim nåede til St. Jeanett sendte han lige en sms, om at han holdt pause samme sted som vi gjorde på sidste cykeltur, hvor han lige fik kaffe og cola. Han var ok men kogt!

Kim holder kaffe og cola pause i St. Jeanett
Ved 15 tiden gik jeg op - der havde jeg fået sol og varme nok for idag,
Der gik ikke længe før jeg kunne se at Kim nærmede sig, så jeg gik ud på altanen for at tage et par skud af ham når han nåede til døren. Wauh... han var mør....og det var der vist ikke noget at sige til.

En varm, træt og brugt mand
Den sene eftermiddag brugte vi til at nusse rundt, nyde udsigt og sludre.

Vi lavede tidligt aftensmad, da vi havde sprunget frokosten over.

Den stod på lækker friskfanget laks og pasta
Til aften hyggede vi os med "Heart of Dixie" en sød serie som vi har med.
Og nød den flotte aftenhimmel.

15-20 min. gang så er man ved havet
Ved 23 tiden kaldte sengen og døren til soveværelset blev rullet helt op, så der kunne komme luft ind i løbet af natten. Det er ulideligt varmt om natten og vi sover faktisk ret dårligt pga. det. Derfor er vi heller ikke oppe før ved 8 tiden, hvilket ligner os dårligt. Nå, men igen - VI ER SGU PÅ FERIE !!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar