Sidevisninger i alt

fredag den 5. august 2016

Vi er jo på ferie...

Torsdag d. 4. august 2016

Ved morgenmaden var der ikke ændret noget, vi spiste i ro om mag, og drak vores kaffe.

Kim ville ud og køre en tur i baglandet, for lige at studere vejenes beskaffenhed. Han rodede lidt med ruter og fik lagt en over på min cykelcomputer, for der er kort i. Han skulle jo gerne kunne finde hjem igen....ha ha ha

Jeg fik sendt Kim afsted.


Endurain er klar
Jeg ville holde skansen ved poolen og bare ligge og sole mig og læse.



Så ud fra ovenstående er der jo ikke så meget at fortælle.

Der var skønt og meget varmt ved poolen og meget støj. En familie med 3 børn, havde meget svært ved at forstå, at der var andre mennesker omkring poolen, som måske gerne ville slappe af og nyde vejret.

En fransk dame fik lige pludselig nok og begyndte at skælde ud på familien. Som jeg kunne forstå, så synes familien at det var os, omkring poolen, som havde et problem og ikke dem.??? Hmmmm måske forstår jeg ikke fransk ??? Senere da de begyndte at pakke sammen, altså familien, så skulle de lige skændes igen..... men dejligt at de gik.

Jeg kunne følge Kim på min telefon, og se at han var ved at være hjemme, så jeg gik hen til lågen så han kunne få nøglen. Man er jo låst inde alle steder hernede...

Da Jakobsen havde været oppe med cyklen og skiftet til badetrusser, kom han ned og tog en dukkert. Nu da han var retur kunne jeg så lige få svømmet mine 1000 m. Det ville jeg ikke mens han var på cyklen, hvis nu han ringede.

Da der var svømmet færdigt gik vi op. Vi var sultne og smurte os en leverpostejmad og et stykke med laks.

Det behøver ikke være så farlig fint, godt med noget i køleskabet
Vi skulle ned og handel og det blev i bilen, for vi gad ikke slæbe varer helt nede fra supermarkedet. Det var bl.a. 6 liter vand, så det vejer godt. Og med den stigning op til lejligheden, ja så dør man altså lidt hver gang man skal op ad den.

Kim tjekker de røde pebre ud
Hov, der røg da vist lige lidt kage med hjem :-)

Det blev til saftevand og kage - det var for varm til kaffe
Resten af dagen var bare endnu mere afslapning og aftensmaden blev nydt i form af bøffer og bådkartofler og en ikke ret vellykket bearnaise - ved ikke lige hvad det var vi havde købt...
Men med et glas Rosé så gik det fint.

Entrecote, bådkartofler, salat og bearnaise
Aftenen, som nu var ret sen, blev brugt, for Kims vedkommende med serie på pc'en og jeg læste videre i min bog.

Alt i mens himlen bare var flot :-)


Da det blev mørkt kunne vi se et kæmpe fyrværkeri ud over Antibes, men det er ikke til at fotografere ordentligt, så det må i bare tro på :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar